Али Алиев: АЗ СПЕЧЕЛИХ “СЪРВАЙВЪР”!

>> сряда, 1 октомври 2008 г.

2008

Еми Мариянска

Али Алиев проверява миската Галена Димова. Доволен е от проверката.
Али Алиев проверява миската Галена Димова. Доволен е от проверката.
В риалитито имаше зверски глад и много подлости, разкрива “Мистър България”.
Али Алиев лази по нервите не само на съплеменниците си в “Сървайвър”, а и на продуцентите на предаването. Най-красивият българин за 2006-а година пренебрегна техните забрани и влезе в “изповедалнята” на “ШОУ”, за да разкрие тайни от кухнята на риалитито.

- Али, вярно ли е, че адвокат на “Сървайвър” те е предупредил, че много приказваш и да внимаваш, че може да те дадат на съд?
- Аз спазвам договора, който съм подписал, и никой не може да ме обвини, че съм казал нещо повече от допустимото. Да, казах, че бяхме подложени на зверски глад, но аз го казах пред самите камери. Първият път, когато го заснеха, не бяхме яли три дни. Нищичко.

- Никаква храна ли нямаше?
- Никаква, нищо! Разбираш ли какво значи нищо?!

- Само гладът ли те притесняваше?
- Не, към глада бях търпелив - най-много ме потискаха подлостите. Но няма какво друго да се очаква. В екстремни ситуации лъсват още повече негативите в манталитета – злобата, завистта, алчността...

- Май са те намразили другите участници – говори се, че всички те имали за надут, с високо самочувствие...
- Не знам кой ме е намразил и за какво. Самочувствието ми не е по-високо от това, което заслужавам. Всичко съм постигнал сам. Аз съм от средно семейство. Роден съм в Бургас. Майка ми е вдовица от 20 години. Отгледала ни е двамата с брат ми да сме честни, трудолюбиви и предани на хората, на които държим.
Тя и религията ни е такава, а аз съм религиозен. Има един Бог и Той вижда отгоре. При мен славата дойде случайно. Спечелих достойно конкурса “Мистър България” без никакви връзки, или подкуп. После спечелих 7-о място в света пак без никаква подкрепа. Завърших бакалавърска степен по финанси, умувам за магистърска по счетоводство.
А дали са ме намразили в Панама, и дали са ме изгонили – едно ще ти кажа – аз спечелих в “Сървайвър”.

- Наистина ли?
- Както искаш така го пиши, както искаш, така си го тълкувай – аз повече няма да ти кажа. Гледай внимателно шоуто и ще разбереш много неща.

- Али, получаваш ли неприлични предложения?
- Парадоксът е, че получавам такива най-вече от мъже. Един буквално ме обстрелва с есемеси в момента. Искаш ли да ти прочета един? Ето: “Абе, много си се разхубавил – чак не мога да ти устоя вече! Как мога да ти се нарадвам бе, момче?! Много бих искал да си поиграя с красивия ти орган и да го усетя в мен” и т.н.

- Ти знаеш ли кой е този човек?
- Разбира се. И той знае, че не съм гей. Но въпреки това продължава да пише: “Принципно знам, че не си такъв, но се надявам все пак веднъж да склониш – поне веднъж да ме... запълниш!” /смях – б.а./

- А фенките налитат ли ти?
- Не, но любопитстват – разпитват момичетата, които работят в соларното ми студио. Всъщност, не ме интересува дали е така, защото винаги съм бил предан на жената, с която съм. И в момента е така. Запознах се със сегашната си приятелка преди две години и за този период съм бил само с нея. Но искам да ти кажа, че красотата често е бреме – навлича доста неприятности. Особено при жените. Развратът в България е голям.

Едно интервю на Еми Мариянска

Inform

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP